2014. február 23., vasárnap

Haul - Ez-az

Hailhó. :) Eléggé rég jelentkeztem, melynek oka az, hogy nem igazán tudtam mit is írjak. De most itt vagyok újra egy haul-al.

Nem vettem sok mindent, inkább csak a "fontosabb" dolgokat. Maximálisan meg vagyok elégedve a vásárlásommal. :)

Ez egy mini tükör-fésű, amit már nagyon régóta szeretnék és most meg is kaptam. Többféle színben kapható, viszont mivel én az egyszerűség híve vagyok, ezért én a feketét választottam.


Vigyázat női dolgok! :D Szóval, ha valaki nem tudná, ez egy betét tároló kis dobozka. Nekem a mintája nagyon tetszik, és kb. 3 darab betétet lehet belerakni.

Mivel kezdenek mutatkozni az átkozott kis pattanások, így egy ilyen krémet is vennem kellett. Este, lefekvés előtt kell bekenni, meleg vízzel lemosott arcunkat, így az alaposan kitakarítja a bőrünket, ezáltal pedig nem keletkeznek a pattik. Igazából, még nem próbáltam, de ha megfogom, mindenképpen írok róla egy rövid véleményt.

Biztosan furcsa lehet, hogy megint vettem egy ajak ápolót, mivel az előző haul bejegyzésben is megtalálható egy másik, de elmondom az okát. A másik ajak ápolónak színe is van, ami engem kicsit zavar mivel nem szeretek színes ajkakkal suliba menni, így azt odaadtam a testvéremnek, aki viszont hajlandó mivel gimis. Nos, ezért én vettem egy újat. Naagyon jól hidratál a színe pedig nem zöld! Az illata számomra nem a legjobb, mivel nekem kicsit valami mosogatószerű illata van, de kinek hogy.

Utoljára pedig vettem egy sálat. Fekete alapon, narancssárga rózsák találhatók, ami nekem iszonyatosan tetszik, mivel ilyen hipster stílusú, és mindennel hordható.

Íme közelebbről a mintája.

Ennyi voltam. Hamarosan jövök. :)

XO, Ebony R. Harris





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése