2014. május 7., szerda

One day...

Hello Sweeties!

Vásárolni voltam. Yupii Jee. :D Eléggé sok felesleges képet készítettem, amit ha lejjebb görgettek meg is csodálhattok. Na jó, nem papolok tovább, kezdjük. :)

Napi köröm
A körmeim brutális állapotban vannak, tudom, de rajta vagyok, hogy rendbe hozzam őket.

2 darab igazán felesleges kép, de gondoltam megosztom veletek is, miért ne. Az első milyen művészi, nem? B|

Egy kicsit felfrissítettem magam.

Falatoztam :3
Vettem egy magassarkú cipőt. Krém/bézs színe van.

Nekem iszonyatosan tetszik. *-*

Joy. :)
Hazafelé. :D
Igazából csak 1 dolgot vettem (a cipőt) mégis ennyi kép készült. :D Mind egy. Ha szeretnétek még ilyen képeket, írjátok meg komiba. :*

u.i.: Like a blog facebook oldalát is: Happy girls are the prettiest

Puszii,Ebony

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése